woensdag 4 mei 2011

YEAHHH Candy To Win!!!

Yeahhhhhh!!!!DEZE CANDY GA IK WEG GEVEN!!!. het is bijna zover dat er bijna de 100 volger heeft behaald ...en ik ben er echt trots op!!!En dat de meeste trouw mij volgen...daar wil ik op Deze manier voor bedanken ben er heel blij mee!!!.

Wat moet je doen om deze geweldig, Candy te winnen is
_ Als eerst wordt een volger_ Ik zou het leuk vinden?..als je de link met de candy op jou blog zet met verwijsing naar mijn blog?..._Laat een leuk berichtje achter!!!

En de gelukkig winner looting laat ik weten op 26Mei {.als ik de 100ste volger heb!!!}


Yeahhh!!!{ This Candy I'm going to give away} It's almost the time ..I have the 100 followers!!
I'm really proud !!and that de most always follow me ... because Iwant to thank you very much for all the visite for my followers!!...therefore this Candy.

What to do.. to win this candy!!
_if you want it this link place on your blog ?but i do like it?....-
Just leaves me a {nice } comment on this post _... Become a follower of my blog
{off you are already are.

And the Lucky winner to win this Candy on May 26st!! with the 100 follower than !!




27 opmerkingen:

  1. hoi

    wat een leuke candy en wil graag een gokje wagen!

    volger ben ik al,ik zet de link op mijn blog!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!! Dat zijn een boel volgers:) En terecht, want je maakt prachtige dingen:) De candy ziet er heel yummy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je al bijna 100 volgers hebt, daar ben ik er 1 van en wil heeeeeeeeel graag meedingen naar deze super gave candy !!

    lieve groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zooo...wat een candy en wat gaaf dat je bijna aan de 100 volgers zit!!! maar terecht,...want je maakt hele mooie dingen....veel plezier met weggeven!!!

    gr irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fun and the candy looks yummy :) congrats on almost 100 followers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations on having 200 followers. What a fab giveaway too. thanks for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meid was al een poosje niet meer op je blog geweest en wat staan er weer prachtige dingen op. Ik hoef niet mee te dingen naar je candy hoor, ik kom graag gewoon langs om al het moois te aanschouwen. Gefeliciteert trouwens met je bijna 100 volgers, ze zijn je zeer gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave candy en wat een leuk blog.
    ik doe mee en ben volger geworden.
    men weet maar nooit:)
    harstikke bedankt alvast voor het verzinnen van deze leuke candy
    groetjes
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je een candy weg geeft ter ere van je bijna 100 volgers. Je maakt ook prachtige dingen, dus verbaasd met niks dat men jou wilt volgen ;-)

    Op naar de volgende 100 volgers!

    Fijne avond. Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige candy carla nou ik ga mee dingen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw zeg wat een geweldig leuke candy geef jij weg! Volger word ik graag van je....geweldig leuke dingen maak jij zeg! Krijg er weer heel veel inspiratie van!
    Natuurlijk zet ik deze super candy nu gelijk op mijn blog....nog een paar te gaan en dan weten we wie de gelukkige is!!
    Lieve groetjes Brenda

    Ps. ik heb ook een candy op mijn blog staan die ik weg geef!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke candy Carla! En wat heb je al veel volgers!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heej Carla,
    Je bent over de 100 heen!
    Gaaf hoor,
    ik hoop dat ik nog mee kan doen aan de candy?

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Carla,

    Via het SA forum kom ik bij jouw candy terecht.
    Een hele leuke candy trouwens.
    Proficiat met je + 100 volgers.
    Hopelijk kan ik nog meedoen met de candy.

    Groetjes Peggy * Mollemieke¨*

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ondertussen zit je al aan 104 volgers, nu gaat het snel hoor! Je maakt prachtige LO's net daarom dat ik graag bij je op bezoek kom, je inspireert me steeds weer....vind alleen niet altijd de tijd om een reactie te schrijven ;(
    De candy ziet er super uit, en dus waag ik mijn kans!
    Een hele dikke dankjewel hiervoor, Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. OOOH yippee blog candy!! Weird as I thought I had already joined as a follower but I hadn't!! So now you are well over 100 - well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, what a nice giveaway! I'm already a follower, I love you work :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik word graag volger zodat ik je mooie freubels kan volgen.
    Ik zet een link op mijn blog.
    Wie weet, wie niet waag wie niet wint;)
    Vr. Gr. Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Carla, je bent inmiddels ruim overde 100 volgers zieik. Gefeliciteerd met deze mijlpaal. Ik doe graag mee met je candy.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Carla, ik ben al volger 111 zie ik. (leuk getal) ik doe heel graag mee met deze coole candy.
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Carla,
    Ik ben ook volger geworden en helaas heb ik geen blog zodat ik kan "linken". Ik ben weg van alle bloemen die ik op je site zie staan. Dus ga regelmatig even bij je langs.
    Graag doe ik mee met je candy.
    Succes met alles
    Hartelijke groet Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Carla,
    Volgens mij zie ik nu mijn reaktie niet meer hier staan?
    Ik ben toch echt je volger geworden en doe natuurlijk graag mee met deze candy!
    Denk dat het ligt aan blogger die heeft een beetje de kuren gehad laatst.
    Fijn weekend,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hallo.ik doe graag mee met je mooie candy,ik knutsel graag en ben volger geworden.
    groetjes gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe graag mee. Zal een link op mijn blog zetten en volger worden. Heb jou nu pas ontdekt en heb erg genoten van je blog.
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai Carla,
    Ik zat wat te surfen tussen allerlei blogs en kwam de jouwe ook tegen... en dan ook nog een candy weg te geven bij 100 volgers! Ik ben ook volger geworden want naast de candy heb je nog veel meer leuke dingen op je site staan! Ik zal zeker regelmatig even langs komen om te kijken wat je allemaal hebt gemaakt!
    Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen