zondag 7 november 2010

Happily Faith // Boys Things

Deze layout is gerecht voor mijn kinderen als ze groter zijn en ze gaan in de foto boek kijken.
wees gelukkig en geloof in je zelf dat je het kan en niks is onmogelijk maar blijf geloven .
ik ben zo gek op deze papier van Prima marketing ik hou van bloemen maar het is soms moeilijk
de keuze van de papier dan maar foto van mij zelf ook leuk voor later voor de kinderen als ze op hun eigen wonen dan kunnen ze het allemaal mee nemen als ze dat willen




deze foto is ook in het bos gemaakt het is net een aapje .
als hij in een boom kan klimmen dan doet hij dat ook en soms moet zijn vader hem er uit halen
dan durft hij niet naar beneden





24 opmerkingen:

  1. Wow Carla ze zijn beide prachtig, de eerste is idd om het verhaal erachter en de 2e vind ik erg gaaf om de foto en het kleurgebruik!!!

    Je bent lekker bezig meis.

    Groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lootjes Carla, heel mooie kleuren, je kunt zien dat ze met heel veel zorg gemaakt zijn!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo, en ik vindt het knap, dat je met dat papier LO kunt maken, vind dat zelf bijna onmogelijk. leuk om zo inspiratie te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, ik heb eens even rustig op je blog zitten kijken; wat maak je mooie dingen! Erg leuk! Ben meteen maar volger van je geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gave lootjes weer Carla de foto van jezelf vind ik ook heel mooi met super gaaf papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze zijn erg mooi! de bovenste is mijn favoriet! hele mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carla wat heb je weer een
    prachtige layout,s gemaakt
    je maakt ze zo mooi de layout,s

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Carla.....ze zijn weer geweldig meis....mooie foto's en prachtige kleuren combinatie's, weer helemaal TOP.

    liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie layouts heb je weer gemaakt.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie layouts weer, vooral de eerste vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zijn inderdaad mooi geworden! Wat lief die eerste... Goede raad aan je kids met een stralende foto van jezelf. Zo van mama weet het niet alleen goed, maar deed het zelf ook!

    Groetjes van Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige lo's allebei .Dit is inderdaad leuk voor later dan kunnen ze terug kijken.

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige lootjes weer
    is die geponste cirkel met een hoekpons gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk!
    De boom klimmen heeft mijn voorkeur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie lo´s allebei! Je hebt het allemaal in de vingers, zowel de stoere als romantische layouts.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. supermooie layouts heb je gemaakt!

    groetjes kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht dat ik al een reactie had gegeven op deze lay-outs, maar nee, nog niet gedaan. Dus bij deze: het zijn weer 2 prachtige lootjes geworden,maar ik geef de voorkeur aan de bovenste, ook vanwege de gedachte er achter: geloof in jezelf

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh meis, wat een prachtige lootjes!!!
    Het prima papier is idd erg mooi, maar wel lastig om er iets mee te maken, maar dat is bij jou super gelukt! leuke foto ook!

    En je tweede lootje Boys Thinks is een super leuk herftachtig lootje geworden! Heel leuk en die geponste rond rand is erg leuk gedaan..

    Fijn weekend!

    Liefs Joyce xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi LO.
    Wat een goed idee om LO's van jezelf te maken.

    BeantwoordenVerwijderen