woensdag 6 oktober 2010

So Happy

Afgelopen Zondag was het heerlijk mooi weer we zijn een grote boswandeling wezen
maken en natuurlijk foto,toestel mee en wat leuke kiekjes gemaakt onder anderen
ook van zondag deze foto.
De papier de meeste is M.M.E een van mijn favorieten papier het chic en glitter daar hou ik wel van
De vlinders wat u ziet is de techniek van Gabrielle Pollacco zij maakt altijd prachtig werk
ik ben een grote fan van haar werk De link kan u vinden aan de zij balk van blog waar ik op visite ga.


Last Sunday it was very nice sunnny day we have a large walk in the woods .
And of course photo,s and take some great pics from my family.
Most of the paper is one of my favorite paper M.M.E,the chic and glitter I like it so.
The butterflies you see is the very great technique from Gabrielle Pollacco that lady have always
very beautiful layouts .
I,m a big fan of her work ,the link off her site can be found on the side bar .

dat was het even weer bedankt voor het kijken en bedankt voor eventueel berichtjes

14 opmerkingen:

  1. This LO is WONDERFUL dear friend,amazing design and colours!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Carla,hahaha....heel mooi dus he...tjonge het is soms gewoon lastig om natedenken!!
    Je werk is super,ik ben ook "fan "van Gabrielle....ze is super!!
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een een prachtig lootje. Ik ga ook even bij Gabrielle op bezoek, ik ken ze (nog) niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige Lo,
    mooi mooi mooi !!!!!!!!!


    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie LO zeg!! Ook een gave foto...
    Ik ga ook eventjes bij Gabrielle op bezoek, volgens mij ken ik haar werk niet.

    Groetjes Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik val in herhaling, maar ook deze is weer helemaal mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gaaf weer Carla mooie details weer en je vlinder is heel mooi gelukt.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi lootje Carla!! Mooie foto ook. En leuk die herfstblaadjes erin verwerkt!!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi! ik vind de stoere strepen zo leuk staan bij de romantische embelies!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Carla wat heb je weer een
    geweldige layout gemaakt
    heel erg super mooi!!

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, stukje natuur in beeld en op prachtig papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige lo heel mooi zoa als altijd

    wat ben jij trouwens fotogeniek ;-)mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan weer Carla! Ik moet weer eens op bezoek bij Gabrielle, is al weer eentijdje geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Carla...weer helemaal TOP, prachtige kleuren en je foto is helemaal te gek.....knappe meid hoor.

    liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen