woensdag 9 juni 2010

You Are With God


Goede avond deze layout is met veel gevoel gemaakt het was zo klaar
Toen ik het maakte moest ik toch momenten even slikken na 22 jaar geleden
dat Marco is overleden. blijf je toch momenten hebben dat je meer aan hem
denk,als er bepaalde dingen komt voor te staan van had hij dat maar mee gemaakt
van mijn kinderen en als ik momenten heeft als ik het moeilijk heeft.
Hij gaat nooit uit me hart en blijf altijd aan hem denken, hij is bij god en
daar heb ik wel vreden mee ooit zien we elkaar weer daar geloof ik heilig
in.
Oja hier was hij Negenmaanden
De papier wat ik gebruikt heeft is van Basic Grey Cappello

12 opmerkingen:

  1. Hoi Carla,wat een aandoenlijk verhaal!Erg dat jij en jouw familie dit mee heb moeten maken.
    Je L/O is heel mooi!!Je kan zien dat hij met veel liefde gemaakt is!
    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Carla! What a touchy story! I`m so sorry for your loss! This is absolutely a "Made with LOVE" layout. Well-done, girl!!!! Hugs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige lo.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi

    wat een verhaal daar word ik wel ff stil van!!
    erg dat je dat mee moest maken!

    ik vind je lo schitterend,je kan echt zien dat hij met liefde is gemaakt!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heftig verhaal, zo jong nog... je hebt een prachtige layout gemaakt, heel symbolisch ook het engeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is heel mooi Carla en heel bijzonder ,ik moest ook even slikken bij je verhaal.
    Een hele mooie bijzondere layout.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige Lo, die altijd een mooie herinnering zal zijn aan het te jong overleden broertje.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Carla wat een prachtig
    layout heb je van Marco
    gemaakt knap van je
    veel liefs van Mams

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige lo

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige lo
    en scrappen kan inderdaad heel confronterend zijn dan......

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Carlie!! this is gorgeous!! I didn't see this when I was here early!! totally amazing work and adorable photo!!
    Well done!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Just forgot to say that I dont know what you say on your description but the title speaks of something sad, I am sorry I wish I could understand the story.
    Hugs
    Lidia

    BeantwoordenVerwijderen